2012. március 14., szerda

HELLO KITTYS KALANDOM

Ezt a története muszáj leírnom, már csak azért is, hogy okuljatok belőle!:D
Szóval. Eléggé beosztott hétvégém volt, amikor egy szintén 3 gyerekes, volt munkatársam annyira szépen kért, hogy süssek már neki egy Hello Kitty-s tortát, hogy nem tudtam neki nemet mondani. Keresgéltem a neten, és mutattam neki 3 variációt. Csak fej, egész alakos, vagy kör tortára rávágva a macska. Neki az a kép tetszett, amin egész alakos Hello Kitty van, macival a kezében. Őszintén? Tök egyszerűnek tűnt!:) Én egyből bele tudtam képzelni a rajzot egy körbe. Így eleve akkora körbe sütöttem a piskótát,hogyha lefaragok is belőle, akkor is bőven maradjon torta.
Péntek délután programom volt, egész éjszakába nyúló, szóval még délelőtt lesütöttem a piskótát. Csakhogy, sokáig volt "pofára borítva". Hiába fordítottam utána a fenekére, és hagytam úgy kihűlni, szerintem  ezzel rontottam el...
Szombat délelőtt Zalánomnak mesevetélkedője volt, így délután tudtam nekifogni a tortának újra. Persze éjszakára becsomagoltam neylonba, de mikor felvágtam 3-ba, nekem nem tetszett az állaga. Olyan, mintha picit szalonnás lett volna, vagy nem is tudom....Nem mertem így kiadni a kezem közül. Inkább sütöttem újat. Készítettem tejszínes csokikrémet is. Sablont is akartam rajzolni, a körbe. De sajna sehogy sem sikerült. Nem tudtam ugyanolyat rajzolni. Mindegyik csak gagyi utánzat lett. Úgy irigylem azokat, akik szépen tudnak rajzolni!:) Na de nagy nehezen kinyomtattuk. Persze egy az egyben képet nem talált Ottó, nekem kellett keresni, kivágni, hogy háttér ne legyen rajta, stb... Mivel nem sokat használjuk a nyomtatónkat, így még patront is kellett cserélni, stb. A kinyomtatott képet kivágtam, és csak a kivágott piskótát töltöttem be.
Másnap reggel vajkrémeztem le a tortát. Aztán leburkoltam fehérrel. A sablont átrajzoltam egy papírra, amit miután megfordítottam, a vonalait ételfestékkel megrajzoltam. Én marha por ételfestéket oldottam fel alkoholban. Mire rásimítottam volna a tortára a festékes részt, már elpárolgott az alkohol több részen is. Így a festék porzani kezdett. Csupa maszat lett a torta:( Hiába akartam kijavítani, sajnos egy csomó részen, ahol fehérnek kellett volna maradnia, fekete maszatos lett:( Nem volt más választásom, le kellett szedjem a burkolatot. Persze vele együtt jött a vajkrém is. Ez 11:10-kor volt. Délre pedig jöttek volna a tortáért. Gyors vajkrémkikavarás, lekentem a tortát. Jobb híján fagyasztóba tettem a tortát, amíg új unidecet nyújtottam ki. Nem sokáig volt a fagyiban, de arra jó volt,hogy megkeményedjen a vajkrém. Leburkoltam megint. Aztán már nem mertem újra a festési technikát alkalmazni. A sima sablont ráraktam a tortára, és tompa végű marcipánformázó eszközzel megrajzoltam a vonalakat. Ezekre a vonalakra vékony rúddá formázott fekete marcipánt raktam. A masnit unidecből készítettem.A maci pedig barnára színezett cukormasszából készült.
12:40-re lettem kész vele. Az ünnepelt is nagyon boldog volt.
A nagy kapkodásban lefelejtettem a második verzióról a bajuszt:( 

6 megjegyzés:

  1. Bajusz nélkül is nagyon cuki! Jó, hogy nem adtad fel, nekem már tuti égnek állt volna a hajam ennyi kaland után.

    VálaszTörlés
  2. Ha nem hangsúlyozod ki, nekem fel se tünt volna, hogy nincs bajsza!
    Nagyon jó lett a torta, ügyes vagy és türelmes!

    VálaszTörlés
  3. Egy újabb csoda, ami a kezed alatt született! Ennek, és egyéb munkáidnak elismerése képen szeretnélek megajándékozni egy díjjal. Kérlek lépj be a blogomba, ott átveheted!
    Szép napot kívánok neked!
    Timi
    http://ugymintotthon.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Szia!Úgy látom megelőztek, de azért nézz be hozzám, hogy átadhassam a díjat :)
    Szilvi

    VálaszTörlés
  5. Húsvéti játékra hívlak, nézz be hozzám!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon helyeske lett, nem látszik rajta, hogy miken ment keresztül! :-)

    VálaszTörlés