2011. július 23., szombat

ERDEI GYÜMÖLCSÖS TEJSZÍNES TORTA

Ezt a tortát vitték egy ballagási tarisznya (köv.bejegyzésemben) mellé, úgymond "sütemény" gyanánt.
A külsejével nem vagyok megelégedve, ha lett volna időm, leszedem a habot, és simát verek és azzal díszítem fel........Na de nem volt időm, hajnalban készítettem 2 tortát, és 8-tól már az ünnepségre kellett készülni, mivel a ballagáson van az évzáró is, ahol az igazgató kihívta a nagyfiamat, Zalánt, és gratulált neki, kezet fogott vele, és könyvjutalmat is kapott, amiért jeles tanuló lett!:) Fantasztikus volt!:D Csini ruhában mentem, de nem győztem dugdosni a kezemet, mivel kb. 4 féle szín tündökölt a körömágyam és körmöm környékén. Egyszerűen nem jött le, megfogta az ételfesték. Sajnos a gumikesztyű az L-es, szóval lötyög rajtam, abban képtelen vagyok dolgozni.
Na de  a tortára visszaérve, erdei gyümölcsös volt belül. Az oldalára a tejszínhabba tettem egy pici erdei gyümölcsös bolero port, amit már nagyon megbántam, mert van benne citromsav, ami nem azonnal, de díszítés közben úgy bekeményítette a habomat, hogy nem tudtam vele szépen dolgozni...Mindig tanul az ember. Remélem ti már az én káromon!;)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Nem látszik, hogy gondod lett volna a díszítéssel! :) Hiszen gyönyörűre sikeredett!

    VálaszTörlés