2011. július 18., hétfő

LÁNYOS KÖNYVTORTA BALLAGÁSRA

Na, már a címből is láthatjátok, mennyire le vagyok maradva a tortáim közzétételében! :)
Picit összegyűlt most a suli, gyakszi, és vizsgák....... De amúgy minden oké;)
Szóval ez a torta oroszkrém volt belül, kívül könyv forma, és lánynak készült. Sajnos nem sok időm volt rá, azon a hétvégén úgymond futószalag volt, így a könyvet sem tudtam nagyon szépen ívre vágni, mert ugye még frissen töltve elég nehéz faragni is.........
Az ismerősömnek és a lányának is tetszett, ez volt a lényeg.;) Kritikát persze kaptam szakértőktől, de látom én is a hibákat rajta, amikből remélhetőleg tanulni is fogok!:)

A szivecskéket kiszúróformával tettem rá, a felirat ételfesték filccel történt. A számokat magam sodortam unidecből. A virágokat is én készítettem, amihez a levelekhez szintén kinyomóformát használtam. Cukorgyöngyökkel gazdagítottam a virágokat.

2 megjegyzés:

  1. Szép lett, attól függetlenül, hogy nem sikerült teljesen könyv formájúra. És a megrendelő elégedett volt, ez a lényeg!

    VálaszTörlés