2011. július 19., kedd

FIÚS KÖNYVTORTA BALLAGÁSRA

Ez a torta tejszínes csokoládé volt belül, kívül könyv forma, és fiúnak készült. Sajnos nem sok időm volt rá,ez is azon a hétvégén készült, amikor úgymond futószalag volt, így a könyvet sem tudtam nagyon szépen ívre vágni, mert ugye még frissen töltve elég nehéz faragni is......... (Azon a héten a második gyakszihelyemen is sok volt a megrendelés, és onnan hazaesve láttam neki ezeknek a tortáknak.)
Ez is sikert aratott, mármint aki elvitte, annak nagyon tetszett!:)
Ezt a szép kéket már porfestékből készítettem (jó drága volt!:O ), sokkal több mindent terveztem a tortára, de már túlzásnak tartottam volna, ha minden rákerül..........
A betűket megint saját kézzel készítettem, azért nem lett szabályos...(venni kéne már nagyon kiszúróformákat, számokat és betűket is:S )
Az írást ételfesték filccel oldottam meg. A tarisznyát szintén én készítettem.
A könyvforma nem lett ugye szép a kevés faragás miatt, de minden rosszban van valami jó, így többet tudtak belőle enni:P Állítólag nem maradt másnapra belőle semmi, egy nap alatt elpusztították, pedig a legnagyobb tálcámra is csak úgy fért rá, hogy fejjel lefelé fordítottam!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Ez is szép lett! A faragással én is úgy vagyok gyakran, hogy sajnálom levágni és így kevésbé élethű, de több finomság.

    VálaszTörlés