2011. augusztus 14., vasárnap

30-AS EMELETES

Ez a torta a 7. a 10-es szériából, és szám szerint a második tortája az ünnepeltnek. Igen, az a Melinda kapta, akinek az előzőleg posztolt piros szívet készítettem.
Igazság szerint ezt a két tortát már 9-10.-nek kérték, már akkor volt 8 torta, amiről tudtam,hogy kell. Nem akartam bevállalni. Aztán majdhogynem könyörgött az anyósa,hogy de ők mindenképp tőlem szeretnék........Ránéztem a páromra, és ő rábólintott, majd segít a kezem alá dolgozni. Így is lett! Még a gyerekek is segítettek néha! Mosogatott a párom, ők pedig tudták vinni, hozni a "szerzámokat", tálakat. Ennél a tortánál Zalánom is segített, konkrétan a gyöngyöket ő készítette rá!
A masni készítésénél is nagy segítség volt a férjem!:)
Szóval a történetre visszakanyarodva, mindegy milyen ízű legyen, vállaljam el, majd csináljam olyanra,mint másnak, és akkor nem kell többféle krémmel bíbelődnöm. Mivel két tortám volt még vasárnapra ezen kívül, úgy gondoltam,hogy akkor emeletes tortában gondolkozom, és nem 1 nagyban. Mindkét torta krémjéből többet készítenék, és akkor 2 féle ízzel meg is van oldva 3 tortám.....
Bár most előre titkot árulok el, de a következő két posztom egy házaspárról fog szólni, akik egymást lepték meg szülinapjuk alkalmából, mind a ketten tőlem kérték a tortájukat. Nem először jönnek már hozzám, de akárhányszor ettek, vagy fekeerdőt, vagy tejszínes gesztenyét. Mondtam nekik, kóstoljanak már mást ízt is, végre sikerült rábeszélni őket!
No, hétvége, bolondokháza, mire felhív a hölgy, az elején említett anyós,hogy nem lehetne a vasárnapi torta eszterházy??????Mondom NEM! Egy, nincs törve dió! 2. az 6 lap!!!!!!!!!! Mondom neki, én már megálmodtam,hogy emeletes lesz....Na, erre mit mond??????? Az egyik feketeerdő legyen, a másik meg tejszínes gesztenye! Még jó,hogy telefonon beszéltünk, mert így nem látta,hogy kb. 3x-osára nőtt a fejem a dühtől! Én könnyíteni akartam magamon, de mi lett a vége? Készíthettem 4 féle krémet!!!!!!!!!!!
Tudjátok ez a tipikus.....a kisujjam nyújtom, és már a karom is kéne.....
No, de ez már a múlt, hisz júni 19-én volt, azóta már egy szikrányi mérgelődés sincs bennem,  csak mint sztory, gondoltam leírom.
Az ünnepelt különben egy tünemény csajszi, én nagyon szeretem:) Az anyósáékat is mélyen tisztelem, és semmi bajom velük. Hisz ők csak az ünnepeltnek akartak kedvezni...........:)
A tortadíszítésről....próbáltam nagyon, de nagyon vékonyra nyújtani az unidec-et, mert ők nem szeretik ha picit vastagabbra sikerül. Így lett csavar a dologban, mert pont fordítva akartam....Alul csíkozás, stb...De mivel a fehér így szakadt, a hibákat a szivecskékkel "ovosoltam":)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése