2011. augusztus 7., vasárnap

BALLAGÓS TARISZNYA

No, ez a torta is azon a hétvégén készült, amikor 10 tortám volt, és hétköznap is dolgoztam.
Hajnalban díszítettem, mert reggel még mi is elmentünk a ballagásra, akkor van az évzáró is.
Ez a torta csokis volt, kívülről pedig próbáltam minél egyszerűbbre. A kisebb téglalap alakú tepsimbe sütöttem a piskótát. Kívülről fehér unideckel burkoltam le. A rojtozott kék csíkkal jelöltem a lehajtókáját a tarisznyának. Az évszámot ismételten saját sodorta számokból oldottam meg. Nyakbaakasztó zsirót is tettem rá, amit először próbáltam kettőt egybesodorni, de nekem sajna az még nem megy, ott bénáztam vele, mire mondta a párom,hogy nincs időnk "tökölni", csináljak sima kötelet. Hát így is lett.
Tetszett és ízlett is nekik.  Jah, és az aljánál is egy csíkot tettem, amibe belenyomkodtam a kis kagylóformájú marcipánformázó eszközömet.

1 megjegyzés: