2011. szeptember 2., péntek

DE NEHÉZ AZ ISKOLATÁSKA...

Hát ezt ha akartam volna se tudtam volna jobbkor posztolni!:) Pedig csak ez jön sorba a lemaradt tortáim között:)
Az egyik ovis dadus"néni" legkisebb gyerekének a születésnapjára készült, aki most kezdi az első osztályt, és emiatt teljes lázban ég, hogy ő bizony iskolás lesz. Így iskolatáska tortát kértek. Annyit kiszedtem a kislányból, hogy a rózsaszín a kedvenc színe. Nem beszéltünk meg részleteket, hogy álló vagy fekvő táskát kérnek, de nem hiszem,hogy számítottak apróbb részletekre is......:)
Végül a nagy fa funérlemezemre tettük rá, amit még a gitártorták részére gyártott a párom.
Tepsiben sütött piskótából készítettem a tortát, méghozzá kakaósból, mivel tejszínes csokitortát kértek. De a hosszából vágtam le, hogy arányos legyen a táska, de azt is betöltöttem, abból lett a tolltartó!:) Gyártottam hozzá unidecből füzeteket, ceruzákat, radírt is. A táskát egyszerűbb lett volna becsukott állapotban elkészítenem, de akkor hogy rakom a kiegészítőket hozzá? Így úgy döntöttem,hogy olyan hatást keltek, mintha kiborulna az iskolatáskából a sok minden. Lett volna olvasókönyv is, de annak a feliratát úgy elrontottam, hogy nem is tettem bele a táskába inkább, mert nem tetszett....:( Ha menő lennék a cukrok terén, akkor vonalzót is gyárthattam volna, de szerintem már ez is meglepő volt a dadus számára, hogy táskát kért, és ezt kapott:D
Nem akarok nagyképű lenni, nem is szoktam magam dicsérni, de ez az első, és egyenlőre még az utolsó tortám is, ami nekem is tetszett! :) Nem lett tökéletes, ebben is látom a hibáimat, de összességében nem lett rossz!:)





Úgy tudom az ünnepelt nagyon örült neki!:)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa! :) Ráadásul gyönyörűen elkészítetted, gratula!

    VálaszTörlés
  2. Ötletes ,és nagyon szép munka.

    VálaszTörlés
  3. JÓ lett, nekem is be van ígérve a fiam szülinapjára az iskolatáska torta!Persze én közel sem tudok ilyen remekeket készíteni, de majd valamilyent összehozok :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez csúúúúúcs! Minden egyes darabja nagyon tetszik,és nagyon ötletes!

    VálaszTörlés