2011. szeptember 27., kedd

RÉKA 3 ÉVES

Egy aprócska koraszülött kislány volt.....3 évvel ezelőtt! Most pedig egy nagylány, aki 3 éves, és most kezdte az ovit. Neki készítettem ezt a tortát. Az anyukája úgy szerette volna, ha fehér az egész torta, tejszínes, és a tetején legyen 3 piros rózsa, és felirat is szerepeljen az összeállításban. Belül tejszínes erdei gyümölcsös krém volt. A külsejénél alkalmaztam újításokat, lehet nem lett a legszebb, de élveztem csinálni.
A tetejét simára eldolgoztam, de menet közben "belebarmoltam", mikor eldőlt az egyik rózsa....:S
Az oldalára sem könnyű a mintát rajzolni, mert  függőlegesen teljesen más dolgozni,mint vízszintes felületre..:)
Az alján, és a tetején a körbe tejszínezést levélkinyomócsővel készítettem.
A kislány és a szülők is elégedettek voltak.:) Ezért érdemes tortázni.:)

1 megjegyzés: