2011. szeptember 20., kedd

KERESZTELŐRE

Sajnos mindig csak utólag okos az ember....Valószínű akkor lett homályos a lencse, amikor úgy merült le az elem a fényképezőgépben, amikor még nem tudta a lencsét behúzni. És én a mancsommal nyomtam be. Arra persze nem is gondoltam, hogy ezek után ilyen homályos képeket fogok készíteni....Aznap több tortát is készítettem, és naná, hogy az utolsónál vettem észre a hibát. Sajnos az első kettőt addigra elvitték, így azokat már nem tudtam újra fényképezni....Így lett ez a kép is ilyen homályos.
Másod-unokatestvérem kisfiának volt a keresztelője, és megkért,hogy süssek egy sima kör feketeerdő tortát. Szerettem volna keresztelősre venni a figurát, de azt mondták, még felesleges csicsázni, egy féléves gyerek úgysem értékeli még.....
Tehát ilyen lett a nem csicsás keresztelőre készült tortám:) A tetejére kosárfonást alkalmaztam, sima és kakaós tejszínhabbal, és nem a kosár-csővel, hanem sima, kisebb lyukú csillagcsővel. A szélére elhasználtam a még maradék kék kész marcipánvirágjaimat, azt hiszem nem is veszek ilyet többet, inkább kiszúróformát veszek helyette!:)

1 megjegyzés: