2011. szeptember 1., csütörtök

KOCSIJELES TORTA

Ezt a tortát egy szintén gyakornok lány kérte tőlem a gyakszihelyemről. Annyi,hogy ő péknek tanul, illetve most idén végzett már. A párja 21 éves lett, és mindene a saját BMW-je. Ennél fogva ez kellett,hogy a témája legyen a tortának. Mondtam, hogy az autó tortákban még nem vagyok valami jó, az a baj,hogy autónak autó lenne, de nem biztos,hogy maga a márka jellegzetességeit ki tudnám emelni....Így jött ez az ötlet.
Nagyon tetszett nekik, láttam az ünnepelt arcát is, hisz ő is jött, ő vezetett!:)
Ízre tejszínes epertorta volt.
Ehhez a tortához is használtam az ezüst lüszter festékemet, tervezem,hogy már veszek aranyat is!:) Jah, és jó lenne már kifogni valami értelmes betűkiszúrót is, ami még elfogadható árba is van,mert most is vékonyra sodort unidecből alkottam meg a betűket............

1 megjegyzés:

  1. Végül is jól megoldottad. Autókban én sem vagyok jó.Mindig bennem van a félsz,ha mégis azt kell alkossak,szóval megértelek. Mindenesetre gratulálok :)

    VálaszTörlés