2011. június 19., vasárnap

100. BEJEGYZÉSEM :)

Igen, jól látjátok, ez már a 100. bejegyzésem. Ezért nem is akartam elkapkodni.
Sok minden történt velem a blognyitás óta, ugye járok a cukrásztanfolyamra, ahol már túl vagyok az első gyakorlati szintvizsgámon, és a számítástechnika modulzáró vizsgán. Jövő héten vasárnap lesz a 2. gyakorlati szintvizsgám......
Az ismerőseim száma egyre csak gyarapszik, akik engem kérnek meg, hogy süssek nekik tortát......:) Ha cukrász leszek, szeretném megtalálni a módját,hogy HCCP-t szerezhessek, és ebből pénzt is tudjak majd profitálni, hisz szeretem csinálni, és amint tapasztalom, még igény is lenne rá..........
2 helyre járok gyakorlatra.
Egyenlőre gyakorlok a vizsgámra, 1 hetem van, hogy kigondoljam a díszmunkámat.........:)
Na de nem szaporítom tovább a szót, jöjjön a 101. poszt, és egy újabb torta.................

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 100. bejegyzéshez!:)

    VálaszTörlés
  2. Gratul'lok a 100. bejegyzéshez , a sikereidhez, és kívánom , hogy még sok hasonló és még nagyobb sikerben is legyen részed!!!

    VálaszTörlés