2011. június 3., péntek

NŐI IDOMOK

Már sokaknál láttam cicis tortát, és anno én is csináltam egy kezdetlegeset a páromnak, de most végre burkoltat is csinálhattam. A barátnőm meglepetés-szülinapi bulit szervezett a férjének (majd 1 héttel a szülinap előtt, így gyanús sem lehetett!:) ), és a tortát is valami frappánsra akarta, ezért nem egy kör tortát kért, hanem egy cicit.
Töltelékre tejszínes mogyoró volt.
Az alapot kisakkoztam egy tepsi méretből, de toldással, mivel szélességben nem kellett akkora. Kartonsablont vágattam alá a férjemmel,hogy a kidermedés és a burkolás már egyben történjen, ne pedig darabokban. Konkrétan a cicik, a félhömb formám azon részében sült, amit belehelyezek, csak ugye kívülről, a kis félgömböt töltöttem jelzésig piskóta masszával.
Próbáltam valami testszín szerű színt kigyúrni formixból, remélem sikerült:)
Azzal leburkoltam az egészet. Készítettem rá picit sötétebb színből mellbimbót. Ehhez bevallom a férjemet hívtam segítségül, ő csak több cicit látott már, mint én....Szóval ő adta az instrukciókat, hogy kisebb, vagy nagyobb legyen...stb...
Majd jött a cicitartó.A pirosam sajna picit repedt itt ott, pánikba is estem miatta. Aztán jött az ötlet, hogy mintázom a melltartót. Szóval bevallom, a hibák eltakarása miatt kezdődött a mintázás. Na de azért nem ennyi repedés van,mint amennyi csík!:D
Aztán olyan üresnek éreztem a nyakát...........Ezért raktam rá a gyöngyöket. Állítólag nagy sikert aratott.:) A bulin én nem voltam ott, mivel vártak a torták!:)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!! Gratula! Gondolom az ünnepelt is el volt ragadtatva tőle!
    Jót mosolyogtam a férjed segítségül hívásán!:) Mi mindenre jó egy férfi a háznál? Ugye?! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Jó ötlet a csíkozás a repedés eltüntetésére, nekem eddig eszembe sem jutott!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok.Ügyesen megoldottad :) A mintázós ötlet nekem is tetszik a hibák kiküszöbölésére.Én is gyakran alkalmazom,amikor valami nem nem úgy sikerül,ahogy szeretném :)

    VálaszTörlés