2011. október 4., kedd

BARÁTNŐM SZÜLINAPJA

Megígértem, így folytatom a kihagyott tortáim publikálását.:)
Történt, hogy Kati barátosném szülinapja közelgett és felhívtam a párját,hogy ugye intézi, és rendez mindent? Nagyon örült a hívásomnak,mert így a tortakérdés egyből megoldódott, evidens,hogy én sütöm neki. Konkrét elképzelése nem volt a srácnak, se ízben, se kivitelben. Pedzegette,hogy Kati nagy álma egy BMW...Na de ugye ő igazira gondolt!:D Nem szokásom lebeszélni az emberkéket a saját elképzeléseikről, inkább nekivágok a nehezebb feladatoknak is, de most úgy gondoltam, mégse süssek már egy 35. szülinapra kocsitortát egy csajnak! Inkább valami nőiesebb, finomabb lejtésű tortát álmodtam meg neki. A színt citromsárga, narancssárga és fehér szín márványozásából nyertem. A szív forma az első percben kirajzolódott előttem!:) Ízre gesztenyét gondoltam, általában mindenki szereti a gesztenyepürét is!:)
Szóval a szívtorta márványmintás unideccel lett leburkolva. Adtam neki alul egy szalagot. Készítettem 3 rózst, fehérből, a közepét megspékeltem ezüst gyöngycukorral. Aztán gondoltam egyet és kendőszerűen rátettem fehér unidec-ket. Azt is kiraktam cukorgyönggyel. De a sárga-fehér színkombinációt meg akartam picit bontani, és így készítettem zöldből leveleket is.
Persze, mint általában a tortáim 99%-val, ezzel sem vagyok tökéletesen megelégedve, de a lényeg,hogy örömet tudtam vele szerezni!:)
Barátnőm párja végül nem bírta ki, csak úgy adta át a tortát, hogy rakott rá egy BMW kisautót!:):):)
Tálcát én készítettem karton és alufólia párosítással. Sajnos amerre én lakom nem kapni olyan kartontálcát, ami ezüst és arany színekben díszeleg sok tortás blog képein:( Nagy nehezen hoztak már 1 félét, de az kör, arany, és csak 18 cm átmérőjű....:(

Ja, és a képek alapján át is tették egy másik tálcára, ami meg is látszik aztán a tortán, hogy alul meggyűrődött a burkolás, de szerintem ilyet már csak mi kritikusok veszünk észre!:)


3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szép lett:) Én ugyan Pesten lakom de itt is vadászni kell az ilyen tortatálcát:( Viszont ráakadtam erre az oldalra, ugyan rendelős de elég sokféle van:) http://nagynapokra.hunprof.com/index.php?page=shop.browse&category_id=50&option=com_virtuemart&Itemid=54

    VálaszTörlés
  2. BarBI! Egy angyal vagy!!!!!!!:) Igen, ott van,a mit én szeretnék!:) Már csak a szállítási feltételeket, költséget nem találom, de majd elszórakozok az oldallal:D

    VálaszTörlés
  3. Képzeld addig-addig kerestem a BAKO-ban ezt az aranytálcát, míg csütörtökön találtam, nem csak kicsit!!!!!!!!!!! Igaz,hogy ez meg nagy, 32cm-es, de ezt már csak sűrűbben tudom használni,mint a 20 cm átmérőjűt!:) Amit linkeltél,azt pedig eltettem könyvjelzőbe!;)

    VálaszTörlés