2011. október 24., hétfő

GYÜMÖLCSKOSÁR TORTA

Ez a torta utólagos felköszöntésre készült, mégpedig a párom nővérének a lányának. A 21. születésnapjára. Szülinapján nem tartózkodott itthon, de mikor megtudtuk,hogy újra a közelünkben van, elmentünk megünnepelni.Tejszínes rumpuncs tortát készítettem neki, tejszínes díszítéssel. Gondoltam készítek egy gyümölcskosarat. Így ki tudom próbálni a hobbyboltban vett gipszformákat is, a gyümölcsöket. Mit ne mondjak, nem voltam megelégedve vele, mert nem úgy működött, mint egy szilikonforma, és nem jött ki a formából, és ha kijött is, akkor nem maradt szép lenyomat benne.Meg utólag láttam, hogy nem túl sok a gyümi, szóval készíthettem volna többet is egy fajtából, hogy többnek tűnjön a termés.:)

1 megjegyzés:

  1. Szép lett a tortád, biztos nagyon finom volt!
    Hogy te milyen találékony vagy ezzel a hobbibolttal! Legközelebb béleld ki a formákat fóliával, hogy kijöjjön.

    VálaszTörlés