2011. október 21., péntek

BŐRÖND TORTA

Édesapámék jöttek le hozzánk Budapestről aug. 20-án, hogy felköszönthessék egymást az ünnepeltek. Ugye Milánkámnak 16-án volt a születésnapja, Ottónak 22-én lesz, édesapámnak pedig 26-án.
Az én itthoni pasijaimnak volt torta, így apukámnak készítettem. Letudva ezzel a desszertet is:)
Volt,hogy autókereskedést csináltam neki tortából (mivel ezt a "mesterséget" űzi), tavaly somlói tortát kapott, egy nagy telefont ábrázol (mivel ott lóg a telefon állandóan a fülén). Most idén mit is süssek??????Utaznak ki külföldre, pont a szülinapja hétvégéjén, utószezont kihasználva nyaralni. Tudtommal most először fog utazni repülővel. Így először repülőt akartam, de persze a lezuhant változatát, hogy mégis hozzam már rá a frászt.....:D
De nem vagyok gonosz:) Meg szerintem ez viccnek is rossz lenne, óvjon minket az Isten ilyen szerencsétlenségtől, nemhogy még poénkodjunk is vele;)
Szóval a bőrönd jutott eszembe.
Szombat reggel, mikor burkoltam és készítettem, még volt egy beígért tortám, a Verda, így nem kis kapkodás volt. Hisz délelőtt jöttek apuék, én meg ebéddel vártam őket.
Előre készültem, amivel csak tudtam. Színbegyúrás, burkolóanyag behűtése, stb...
Szerencsére a piros autóból maradt ki fekete, így megoldódott a kérdés, hogy milyen színű legyen a szíj.;)
Kapott fület is a táska, meg csatot is.
A piskótát az autós tortáéval együtt sütöttem, és félbevágtam, egyik fele erre a tortára ment, másik fele meg az autóra. Már most imádom ezt az új óriás-tepsimet!:D
Tölteléke a tortának kókuszos-csokoládé volt, természetesen Anyatigrishez hűen tejszínes!!!!!!!!:)
A bilétára ráírtam,hogy boldog szülinapot, de nem vacakoltam a híg unideccel,hogy madzagot készítsek belőle, ide igazit használtam. Ennyi "csalás" igazán belefért ebbe a nagy kapkodásba!;)
Apunak nagyon tetszett, sőt a feleségének is, először csak fényképezgették a tortát, Ottó meg azt,hogy ők hogy fényképeznek:)
Apu meglehetősen érdekesen kezdte el szeletelni a tortát, mindenki azt hitte, csak poénkodik, de rá kellett döbbennünk,hogy nem! De igaza van, az ő tortája, miért is szeletelgetné fel az egészet, és osztogatná el!:D
Persze itt akarta hagyni, de rábeszéltem,hogy vigye csak magával, nekünk 2 nap múlva úgyis lesz új! Az Ottóé. Így büszkén elvitte magával. Úgy örültem, hogy örömet tudtam vele okozni édesapámnak!:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése