2011. november 20., vasárnap

2 NAP AZ UTOLSÓ VIZSGÁIG!!!!!!!!!!!

Sziasztok!
Bár nagyon el vagyok havazva, tortázás,vizsgázás,tanulás és a nagycsaládom mellett, úgy gondoltam azért csak pötyögtetek már pár sort magamról. Hol is tartok!
A díszmukámmal is levizsgáztam, és az írásbeliken is túl vagyok. A díszmunkavizsgára egy táskatortát készítettem. 2 óránk volt rá, én még ki sem használtam rendesen. Eléggé pörögtem, mert úgy voltam vele, hogyha a végén a pepecselős résszel sok idő megy el, se csússzak ki...Kaptunk 1 kg marcipánt, és onnantól kezdve azt kellett beosztanunk, színeznünk stb. Mivel én gyorsan végeztem a színezésekkel, nyújtással, burkolással, így akadtak gondok. Ugyanis a mellettem lévő lány, akivel egy asztalon dolgoztunk, még bőszen a színeit gyúrta be. Ami azt eredményezte, hogy rángatózott az egész asztal. Na, mentem az oktatóhoz,megkérdezni,hogy ugye nem muszáj csak az asztalon dolgozni? Erre azt kaptam válaszul, hogy nem muszáj, találjam fel magam. Mondom én is így gondoltam:) Fogtam egy széket, ráraktam a tortaforgatómat, és arra egy aranytálca kartont, meg rá a tortámat. Innentől kezdve lényegében guggolva dolgoztam. Majd meglátjátok!:)
Az írásbelik nagyon nehezek voltak, de remélem egy 2-esre valót össze tudnak a tanárok kaparni nekem.
Kedden még 2 szóbelim lesz. Aztán remélhetőleg CUKRÁSZ leszek! Na igen, azért még azon a két vizsgán jó lenne átmenni!:) Drukkoljatok!:) Átnézni még sajna nem tudtam semmit , mióta végeztem az írásbelivel, csak tortázom. Most is azt fogom csinálni!:)
Mindenkinek tortára fel!:)

1 megjegyzés:

  1. Az igazi cukrász jó ismérve a találékonyság! Gratulálok a helytálláshoz és remélhetőleg nemsokára a sikeres vizsgához is! :)

    VálaszTörlés