2011. november 25., péntek

SZÍVTORTA ESKÜVŐRE

Érdekes a szituáció. A falumban van egy család, ahol a kisfiú (fiam barátja) tejallergiás. Az apukának meg van egy lánytesója. Na ezt a lánytesót vette feleségül az én nagybátyám:) Bár nem tartjuk a kapcsolatot, de azért még anyum öccse. Na, nekem suli volt aznap, mikor nekik a templomi esküvőjük volt. Már házasok voltak, a NEMO tortát a kétéves kisfiuknak, azaz unokatesómnak sütöttem. Most nagybátyám szülinapjával egybekötve Isten színe előtt is egybekötötték életüket. A falumbéli pár pedig megkért, hogy egy szívtortát süssek, amire jelképként bilincs kerüljön, méghozzá ily módon, ahogy én ábrázoltam. Így akkor gondoskodva lesz a gyerekek tejmentes sütijéről is. Ugyanis tejmentes gesztenyekrémet kértek tölteléknek.
Hófehér unideccel burkoltam le a tortát, szürkéből készítettem el a bilincset, amit ezüstlüszterrel festettem le. Alul díszként szintén fehér színből rudat készítettem. Kagylólenyomatot hagytam benne, de ritkábban, mint szoktam, és két minta közé ezüst cukorgyöngyöt nyomtam, így visszaköszön alul is az ezüst.
Hajnalban burkoltam, és díszítettem, és reggel 7 órakor már a buszon ültem a suli felé:)


Végezetül annyit mondanék, éljen sokáig az ifjú pár!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése