2011. november 24., csütörtök

CUKRÁSZ LETTEM!!!!!!!!!!!!!!

Sziasztok!
"Picit" el van hanyagolva a blogom, torlódnak a felrakandó cikkek is:(
Most arról írnék nektek, hogy túl vagyok az összes vizsgámon, és jelentem: CUKRÁSZ LETTEM!:)
5-össel végeztem, ami számomra totál hihetetlen!:) Amikor a kezemben foghattam a bizonyítványomat, akkor elbőgtem magam örömömbe, egy álmom vált valóra!:)
Sajnos a házimunkával is el vagyok havazva, amit csak tudtam odáztam, hogy legyen időm tortázni és tanulni. Próbálom most utolérni magam, de szerintem ez lehetetlen!A fiúkkal mindig történik valami!:S

Hogy ez a cikk képet is kapjon, megmutatom nektek a világ legszebb tortáját!!!!!!!!!!! Nekem készítette a 4 pasim, születésnapomra, ami 15-én volt.:P Tejszínes áfonya ízű volt:)

10 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot! Ügyesek a Fiúk! Már látni rajtuk is, hogy megfertőződtek a tortamániáddal, egyértelműen szakszerűen oldották meg!

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot!Most egy idősek vagyunk!:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a sikeres vizsgákhoz, az ötös bizonyítványhoz, a születésnapodhoz, és a 4 Pasidhoz, hogy ilyen fantasztikus tortával köszöntöttek :) A házimunka garantáltan megvár :( :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot és hatalmas gratula az álmod beteljesítéséhez, meg a hivatalos irathoz is persze!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Nagyon jó érzés lehet cukrásznak lenni. Egyszer remélem én is eljutok idáig!:D Utólag is Boldog Szülinapot!

    VálaszTörlés
  6. gratulálok!!! és boldog születésnapot! a fiúk már igazi profik lesznek melletted! :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok az ötös bizonyítványhoz és veled örülök, hogy valóra vált az álmod!
    Micsoda szuper pasijaid vannak neked!
    Gyönyörű tortát csináltak.
    Szép családod van, érjél velük még nagyon sok boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  8. Istenke éltessen!
    A Fiúk csúcs szuperek,nem véletlen,hogy a tortád ilyen szép lett.Volt kitől ellesni a tudományt :)))
    Gratulálok a bizonyítványodhoz!

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok neked és a fiúknak is! Helyes kis család vagytok :)

    VálaszTörlés
  10. Nagy nagy GRATULA,jó lenne ha egyszer ez az álom nekem is valóra válna :)
    A fiúkra meg nagyon büszke lehetsz,nagyon szép tortát csináltak Neked....

    VálaszTörlés