2011. november 27., vasárnap

SPONYGABOBOS TORTA

Barátnőm, még májusban megkért,hogy szeptember első hétvégéjére én süssem már meg a fia tortáját, mert annyira tetszett neki a Marios torta, hogy olyat szeretne majd, csak Indiana Jones-ban. Eljött a szeptember eleje, és addig persze egy gyerek százszor is megvariálja, mit is szeretne. A végén nem lett semmi extra, legnagyobb sajnálatomra:( Sima kör burkolt tortát szeretett volna a kissrác, csak Spongyabob legyen a tetején. Na, azért mégsem akartam egy snassz tortát, ezért márványoztam a kéket, és azzal burkoltam le, és a mesében látott színes motívumokat próbáltam ráhelyezni. Igyekeztem Spongyabobot is élethűre készíteni, több-kevesebb sikerrel....A keményebb unidecet használtam a figurához!
Belül tejszínes csokoládé torta volt.

1 megjegyzés: