2012. január 16., hétfő

FÉNYKÉPES TORTÁK

Ezeket a tortákat most egybe veszem,  mert nem nagyon van mit írni külön-külön róluk.
A technikát megint Farkas Vilmostól néztem, mert ilyet a cukrásztanfolyamon ugye nem tanítanak.
Megrendeltem az ehető, fényképpel ellátott ostyát. A kész tortára rámértem, ha kellett, még igazítottam rajta, vágtam belőle, stb....Aztán vettem egy papírlapot, és azt bekentem hidegzselével (kis vödörrel lehet kapni, kb 1 kb-os a kiszerelése, én a BAKO-ban vettem), rásimítottam a fényképet. Azt is lekentem óvatosan hidegzselével,és mint egy matricát rá a tortára.
A Matukás tortánál volt gondom, mert a krém lecsúszott róla...Az tejmentes volt. Próbáltam tejmentes vajkrémmel (liga margarinból), de az is így járt.....Akkor jutott eszébe a férjemnek, hogy miért nem "szegem be" unidec csíkkal. Na, ez már jó lett.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése