2012. január 1., vasárnap

ÚJÉVI TORTA

Ezt a sütés nélküli tortát ma dobtam össze a családomnak, és mivel 2012.01.01-e van, így a díszítés nem volt kérdés:)
Maga a SÜTÉS NÉLKÜLI GESZTENYETORTA receptje, már le van írva a blogomba. Én viszont változtattam rajta, ezért újra leírom:
Hozzávalók (28 cm-es formához):
  • 500 g gesztenyemassza
  • rum, vagy 1/2 ü. rumaroma
  • 250 g darált keksz
  • pici tej
  • 120 g vaníliás pudingpor
  • 9 dl tej
  • 200 g cukor
  • 250 g vaj
  • 1 cs. babapiskóta
  • 4 dl tejszín
A gesztenyemasszát a darált keksszel és rummal kikeverem. Annyi tejet használok,hogy jól formázható legyen. Belenyomkodom a tortaforma aljába az egész masszát, és lenyomkodom.

A pudingot elkészítem, majd kihűtöm, és vajjal kihabosítom. A felét rákenem a gesztenyés masszára, majd kirakom babapiskótával a tetejét, majd rásimítom a maradék krémet.


Felvert tejszín réteget kenek rá. Dermedés után kivágom a formából, és tetszés szerint díszítem.




1 megjegyzés: