2012. január 10., kedd

KISVAKOND

Újabb lemaradás tortám....
Egyik kedves barátnőm fogott össze a munkatársával, és a főnöküknek szerettek volna szülinapi meglepit. Hát én is meglepődtem, mikor elmondta, hogy Kisvakondos tortát szeretne!:) Mert ugye gyereknek oké:) De felnőttnek?:) De teljesítettem a kívánságát!;)
Egy sima 16 sz.-es kakaós kör piskótából indultam ki. Farkas Vilmos-tól lestem el a technikát. Ő lépésről lépésre mutatja:)
Az egészet fekete (na ez amit én sötétszürkének mondanék) burkoltam le, és rá ment a szürke rész.
Kérés volt: kaján vigyor legyen az arcán, és egy tábla a kezében, a tortán lévő felirattal. A táblácska elkészítése nem kis időt vett igénybe, mivel én utálok írni, pláne ráfestéssel dolgozni. mikor raknám a kisvakond kezébe, nem leesett az asztalra pofával???? El is maszatolódott egy picit a B betűje:(
Tölteléknek fekeerdő volt. Sikert aratott!:)


2 megjegyzés:

  1. Szia, Anyatigris!
    Nagyon sokat ügyesedtél. Egyre szebbek és letisztultabbak a munkáid.
    Üdv: Farkas Vilmos

    VálaszTörlés