2011. február 6., vasárnap

MEGLEPI ZSÚRTORTA

Pikk-pakk készült ez a torta, ugyanis meglepetésnek szántam.
Az én gyerkőceim nem nagyon tudnak még lakatot tenni a szájukra,szóval megvártam, míg elalszanak, és akkor kezdtem neki a dolognak. Éjfél körül fejeztem be, de nem bántam.Hajnal 1/2 4-kor meg mentem gyakorlatra.
Mielőtt megérkeztek volna anyukámék, még volt időm gyorsan habot verni, és feldíszíteni a tortát. Nekem nagyon tetszik ez a cikk-cakk oldaldíszítés, ezt próbáltam most ki, a tetején meg a szélétől húztam a közepe felé a "vonalakat" csillagcsöves habzsákkal. Nekem nagyon tetszett. Csak olyan üres volt a közepe...
Hát nyomtam oda egy pamacsot.... Amit nem tetszik, de sajna akkor már rohannom kellett készülődni, nem volt időm leszedni, és valami mást kitalálni oda....:(


El tudtam dugni szerencsére. Anyukám és a barátja vigyáztak a gyerkőceimre, míg elmentem a nagyfiam szülőijére. Amikor hazajöttem, nemsokkal később, megjelentem a tortával, és énekeltük a fiúkkal a boldog szülinapot! Szegény Norbi először azt sem tudta,hogy ez most mi? Aztán közben rádöbbent, hogy ez neki készült, neki szól az ének is....2 nappal a szülinapja előtt történt ugyanis ez az ominózus eset. 18-as formában sütöttem oroszkrémet. Úgy tudom ez a kedvence. Direkt papírtálcára készítettem,hogy el tudják vinni, de nem bírta ki, még nálunk felvágta, és végigkínálta a gyerekeket is. Persze engem is, de mivel egész nap csak tortakrémet kevertem ki és tortákat töltöttem be a gyakorlaton, nem nagyon vágytam rá.....
Ízlett neki nagyon, egyből 2 szeletet is evett. Aztán persze elvitték, és én nagyon boldog vagyok, hogy ilyen örömet tudunk szerezni egy-egy tortával!:)

2 megjegyzés: