2011. február 14., hétfő

PÓKEMBER TORTA

 A gyerekeim ovistársának készült ez a torta, szegénykém pont beteg volt az ünnepléskor...
Állítólag annyira tetszett neki,hogy nem is akarta megengedni,hogy belevágjanak!:D

Rigó Jancsi íz volt belül.A szokásos félgömb formámat használtam, és egy kakaós piskótát kentem még a hozzá tartozó kerek laptorta formába.
Összesen 6 tojásos kakaós piskótát használtam. Ez volt a félgömb. De én oválisra szerkesztettem.
Rajzoltam egy kartonra sablon, ami már ovális, kivágta,és arra raktam a betöltött tortát. Majd kakaós piskótából vágtam kisebb köríveket, és úgy építettem fel tejszínhab-piskóta ismételgetésével ezt a formát. (A kiegészítéshez való piskóta a pénztárca tortából maradt...)


Piros Wilton ételfestéket gyúrtam a formixba, elég sok kellett bele,hogy azért tényleg pirosnak látszódjon a burkoló anyag. Majd kinyújtottam, és rá a tortára. A szemeket úgy tettem rá, fehér formixből kivágva. Majd jött a fekete gél ételfestékem és a 0-ás ecsetem, és úgy festettem rá kézzel. Nagyon nem tetszett ez a művelet. Mert hiába voltak bátor mozdulataim, ha a festék hol fogott, hol nem. Meg visszaugrott, stb...
Kínlódtam vele egy sort, nem is tetszik az eredmény, de majd kitapasztalom lassan,hogy is kéne vele bánni...........
A lényeg,hogy tetszett a fiaimnak is, meg voltam dicsérve. Az ünnepelt is örült neki, a lényeg meg szerintem ez!:)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett nem csodálom,hogy az ünnepelt nem engedte felvágni:-)

    VálaszTörlés