2011. február 28., hétfő

ÚJABB FARSANGI TORTA

Ez a torta is a jótékonysági bálra készült, tombola felajánlásnak. Komolyan mondom elgondolkoztam,hogy nem sütök több tortát, annyira nem akart ez sikerülni.........
Na de ami benne van, majd utána mesélem a problémámat vele.....
4 tojásból vizes piskóta, 4 karika lett belőle (18-as formában).
Töltelék:( akkor kísérleteztem ki)
* 2 dl tej
* 2 púpozott evőkanál cukor
* 20 g vaníliás pudingpor
* 250 fagyasztott gesztenye massza
* 10 g vaníliás cukor
* rum ízlés szerint
* 4-6 deci tejszín (ha kevesebb tejszín, akkor töményebb az íz, ha több, akkor több krém lesz belőle)
* 10 g zselatin (csak burkolt tortákba, tejszínnel díszítettnél elhagyható)
Ennek a krémnek csak a felét raktam bele, az is elég volt.
Egy éjszakán át dermesztettem. Szép magas lett.
Másnap azonban nem akaródzott sehogy sem beburkolnom. Szép klassz narancssárgával akartam, de mindig leszakadt a torta felső pereménél. Több,mint egy óráig próbálkoztam, mire feladtam, és elővettem egy másik színt. Ez sem épp úgy viselkedett, ahogy szokott a formix a kezem alatt....Nem tudom ki mennyire higgadt a konyhában, de én már bőgtem az idegtől. Sehogy sem akart sikerülni...............Aztán nagy nehezen megmaradt a burkolás, aztán a díszítés már arra épült,hogy hogyan takarjam el a hibákat. Tudom, ciki ezt leírni, de ezt a blogot azért indítottam el,hogy leírjam a tapasztalásaimat. Most pedig azt tapasztaltam,hogy egy csődtömeg vagyok. komolyan elgondolkoztam azon,hogy hagynom kéne a csudába a tortázást, mert nincs hozzá tehetségem..........
Remélem kilábalok ebből a lelki válságból, mert most a kudarcélmény, hogy nem sikerült sehogy sem az, ami már elég jól ment, elvette a kedvemet...........
Remélem, ha lesz egy kis sikerélményem, majd vissazjön a lelkesedésem is!:) Ezt most muszáj volt kiírnom magamból, bocsássátok meg...........




2 megjegyzés: