2010. október 2., szombat

KÁRTYA TORTA


A kártyatortát még öcsémnek sütöttem, a 21-ik születésnapjára. Már ez nem az első kártyatortám volt, de ötletesnek tartottam, hogy egy királyt és egy ászt jelképezzen. Az orosz krémtorta az egyik kedvence, ez adott volt...
Nem akartam picikét, ezért egy gáztepsinyi piskótát sütöttem, ahhoz mérten készítettem el sütőpapírból a sablont, ami segítségével kivágtam a piskótából a duplakártyát.
Az oroszkrémtorta most duplán kellett.
Díszítés:
Először is megkentem a kivágott lapokat a krémmel, majd az egészet bevontam habbal. Ezután jó sok mazsolát szedtem elő, és ezzel raktam ki az szélét, és a mintát is így tettem bele. A torta széleit pedig szeletelt mandulával tapasztottam fel. Ezt úgy készítettem,hogy tenyerembe öntöttem jó sok mandulát, és hozzányomtam az oldalához. Persze esik is le közben, de szépen el lehet azt onnan tüntetni utána!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése